Formulár na vytknutie vady
Adresa
pre komunikáciu:
Zákazník
Meno a priezvisko:
Adresa:
Telefónne číslo/ emailová adresa:
Reklamovaný
tovar/služba
Číslo dokladu o kúpe, alebo
záručného listu:
Názov:
Dátum zakúpenia:
Príslušenstvo:
Popis Závady:
______________________________________________________________________________
Navrhujem aby moja reklamácia bola
vybavená nasledujúcim spôsobom /požadované začiarknite/:
□Výmena tovaru □ Oprava tovaru
V prípade ak bude reklamácia vybavená vrátením
peňazí a ak si želáte zaslať peniaze na bankový účet uveďte jeho číslo:
V .................................... dňa: …………………
............................................
Podpis
zákazníka
Zabezpečíme čo najkvalitnejšie služby, pred každou montážou zrealizujeme obhliadku u zákazníka.
Servis klimatizácií je nevyhnutnou podmienkou pre ich bezprob- lémové fungovanie a dlhú životnosť.
Vyberte si klimatizáciu podľa triedy. Poznáme tri základné triedy klimatizácií (nízku, strednú, vysokú).